close
Logo

20 Jul 2019

Data/IT | Stockholm | Administration |

Customer Support (norsktalande)

Metodika startade 1991 och hjälper privata sjukhus och kliniker i Europa med ett komplett IT-system. Systemet administrerar hela patient processen från bokning till fakturering. Metodika har själv utvecklat systemet som är i en fortsatt ständig utveckling tillsammans med kunderna. Nyförsäljning går bra och bolaget växe varje år och omsätter idag cirka 25 miljoner SEK.

Metodika har i dagsläget 20 anställda med 8 olika nationaliteter. Bolaget sitter i ljusa och fräscha lokaler i Nacka Strand, Stockholm.

Metodika söker nu en engagerade norsktalande support kollega som vill vara med och utveckla Metodikas kundservice vidare på den norska markanden!

Arbetsuppgifter

• Kundsupport/Ärendehantering i Metodika Support, mail och telefon.

• Systemsupport.

• Dokumentation av t.ex. nya funktioner.

• Skriva quick guides.

• Serveruppdateringar.

• Ytterligare supportuppgifter på plats vid behov.

Erfarenhet/bakgrund

Vi ser att du älskar att hjälpa andra och har ett intresse för IT samt relaterade frågor.

Utöver det så är det viktigt att du

• Har jobbat med kundsupport i någon form.

• Behärskar engelska och norska. Norge är Metodikas största marknad så det krävs att du talar och skriver flytande norska för den här tjänsten.

Önskemål

• Erfarenhet av att arbeta inom vården, gärna i Norge är ett stort plus!

• Kunskap i det norska regelverk avseende norsk sjukvård.

• Kan du dessutom tyska är det ytterligare ett plus.

Ansökan

Välkommen med din ansökan/CV samt personligtbrev som skickas direkt till Wiweka på Metodika på wiveka@metodika.com snarast. Wiveka svarar gärna på de frågor du har om tjänsten och bolaget via mejl. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

*M

M*

*M

Wiveka Horwitz - wiveka@metodika.com

Ansök nu