close
Logo

21 Sep 2018

Övrigt | Skåne län | Administration | Övrigt | Interim

För kommande uppdrag – Receptionist

För kommande uppdrag söker vi nu Receptionister.

Rollen

Som receptionist är du företagets ansikte utåt såväl externt och internt. Du tar emot och välkomnar besökare samt är behjälplig för dem och för intern personal. Vanliga arbetsuppgifter som ligger på receptionisten är att ansvara för in- och utgående post/godsmottagning, bokning och schemaläggning av lokaler samt svara i företagets växel. Diverse praktiska och administrativa arbetsuppgifter kan också ingå i arbetsuppgifterna.

Vem söker vi

Vi söker konsulter för heltid- och deltidsuppdrag och vill gärna komma i kontakt med dig som är mellan jobb och kan starta ny tjänst omgående men även med dig som studerar och vill arbeta extra under studietiden.

Du tycker om att vara ansiktet utåt, att ha många kontaktytor och att vara serviceinriktad oavsett vem du möter. Vidare har du hög social förmåga, är flexibel, proaktiv och har förmågan att arbeta strukturerat samt att sköta uppgifter parallellt. I konsultrollen är det även viktigt att du är initiativtagande, ansvarstagande och för våra konsulter är inget för stort eller för litet att ta sig an.

Vi söker dig som har alternativt studerar en eftergymnasialutbildning. Har du tidigare erfarenhet från en liknande serviceinriktad roll eller administrativ roll ses det som meriterande.

Så här söker du

Du ansöker genom att klicka på länken nedan, där du bifogar personligt brev och CV. Har du frågor beträffande att arbeta som konsult hos Academic Search så är du varmt välkommen att kontakta Ida Hartford, Academic Search, på 0707791918 alternativt Fredrik Andersen, Academic Search, på 0701653111.

Vi träffar kandidater löpande. Välkommen med din ansökan!

*M

Ida Hartford - ida.hartford@academicsearch.se

Ansök nu